Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

AKÁR 1 MUNKANAP ALATT MEGTÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS:

--- hétköznapokon 12:00-ig (délig) beérkezett rendeléseket akár másnapra, vagy a rá következő munkanapra kiszállítjuk

--- hétvégi rendeléseket (minden rendelés ami péntek délután 12:01-től hétfő 12:00-ig) kedden szállítjuk házhoz.

---Rendelését a következő munkanap 8-17 óra között szállítják ki a GLS munkatársai. A futárszolgálat SMS-t küld a csomag kézbesítésének reggelén, mely tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl.: 8–11 óra között), az utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz) és a futár telefonszámát. Fizetés utánvét esetén a futárnál készpénzzel és bankkártyával is lehetséges!

 


duovital.hu webshopban leadott megrendeléseket partnereink szállítják:

Házhoz szállítás GLS Futárszolgálattal belföldön:

  • Megbízható csomagszállítás rövid határidővel. A GLS házhoz szállítja a megrendelés visszaigazolásától számított 1 munkanapon belül a csomagod. Az ettől eltérő időpontról e-mailben tájékoztatjuk vásárlóinkat.
  • Ideális esetben a csomagot a GLS a megrendelőnek kézbesíti. Átveheti csomagod családtagod is.
  • A GLS a törvényi kötelezettség vállaláson túl minden csomagot biztosít, max. 50.000Ft áru értékig.
  • A kiszállításokat munkanapokon (hétfőtől péntekig) normal munkaidőben, 8 és 17 óra között végzik. A kézbesítés napján email értesítést kap a futárszolgálattól az érkezésről. Az ettől eltérő, kiemelt, ünnepi időszakra illetve munkaszüneti napokra vagy áthelyezett munkanapokra vonatkozó szállításról külön értesítjük vásárlóinkat.
  • GLS Online felületén lehetőség van a csomagkövetésre, melyet itt érhetsz el: GLS csomagok online követése
  • GLS ügyfélszolgálat telefonszáma: +36-1-802-0265
  • Amennyiben van rá lehetőség olyan címet válassz szállítási címként, ahol a megadott kézbesítési időben tartózkodsz vagy hozzátartozód, esetleg szomszéd tartózkodik. (Akár munkahelyi címet is megadhatsz, csomagjaink hagyományos módon vannak becsomagolva, teljesen "hétköznapiak". tartalmuk nincs feltüntetve a csomagoláson).
  • A GLS munkatársa háromszor kíséreli meg a csomag kézbesítését, amennyiben ez nem jár sikerrel, a csomagot visszaszállítják részünkre.
  • Amennyiben a futár nem talál a megadott címen, értesítőt hagy az újbóli kísérletre.
  • A szállítás időpontja általában a „Szállítást megkezdtük” értesítő email-t követő munkanap.
  • Utánvételes csomagok készpénzzel és bankkártyával is kifizethetőek a futárnál. Amennyiben készpénzzel fizetne, kérjük pontos összeget készítsen elő, mert a futárnál nincs minden esetben váltópénz.

Fontos!  A csomag átvételekor, a futár jelenlétében szükséges ellenőrizni a küldemény sértetlenségét, és csak akkor vegye át, ha az sértetlen! Ha a csomag sérülése oly mértékű, hogy az cserére szorul, a futár jegyzőkönyvet vesz fel a visszaküldés pontos okának leírásával. Ha esetleg nem a megfelelő rendelés került volna, véletlenül kiszállításra kérjük, értesítse ügyfél-szolgálatunkat, a +36-30/814-2622 telefonszámon, hogy az esetlegesen tévedésből küldött terméket mielőbb cserélni tudjuk. A visszaküldés költsége ebben az esetben minket terhel, így kérjük a feladásról szóló igazolást e-mailen küldje el, kérjük tüntesd fel a bankszámla számod is, hogy mielőbb visszautalhassuk a feladási díjat.